Orjinal Mesajı Yazan: muhammeddalyan
+1
bi de CarlosSantana yanlış anlama ama...
yaş 14... :confused:
içki... :confused:
modların düzenlemesi ve bi bakıma sorumluluk almış olmaları... :confused:
birincisi ben 15 yaşındayım
içki içmekte ne varki parti yapılacaksa tabi içilecek sade sade parti mi olrmuş :)
ne yani sorumluluğu düzenleyen kişi alır veya düzenlendiği mekanın elemanları önlem alırlar zaten bişey olmaz ki kapalı alan nolcak?