Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: cracks süpermiş şu pscho mudur nedir.galiba o skinin adı.:) ama ben yükl,yemem.abam görcek.ne bu gavurca yazıo dicek :D yok hoca senin vindovs tr ise o da tr oluyo
cracks Orjinal Mesajı Yazan: cambaz yok hoca senin vindovs tr ise o da tr oluyo ozamanda dicekki.bu ne siyah siyah.deiştir çabuk şunu :D off ya bide en sevdiim 2 renk.siyah v kırmızı.hep bu kii rengi kullanırım.bi redim yaparken.veya site.veya gredint tool :D
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: cracks ozamanda dicekki.bu ne siyah siyah.deiştir çabuk şunu :D off ya bide en sevdiim 2 renk.siyah v kırmızı.hep bu kii rengi kullanırım.bi redim yaparken.veya site.veya gredint tool :D onu yükle istersen sonra bi tuşla çevirebiliyosun.yada ayrı ayrı oturumlarda açıyosanız zaten ona geçmiyo bu
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: cracks ozamanda dicekki.bu ne siyah siyah.deiştir çabuk şunu :D off ya bide en sevdiim 2 renk.siyah v kırmızı.hep bu kii rengi kullanırım.bi redim yaparken.veya site.veya gredint tool :D Benimde aynen kırmızı ve siayah. Ne çok ortak özelliğimiz var dimi kıreks. :p O temanın renk secenekleri de var beğenmezsen yükleyebilrsin valla ben onu kullanıyorum harika bişey.
Spocket bu da 3 aydan sonra falan değiştirdiğim masaüstüm, bundan önceki hali de burda var, Haziran ayında falan koymuş olmam lazım... Sade ve boş takılırım ben, artık bu şekilde bi kaç ay kaptırsak gider...
pardon internet cafedeyim bunların bütün masüstleri aynı yeşil desen ,sağ tuşu tıklayıp özeliklerden görülebilir.
ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Walpaperını buraya koymak için özel olarak değiştirdin galiba. Yazık ya! sana ne ki ister degisir ister degismez .. sana yazik ... ayrica ben bu haberi ilk defa gordum dogru bi laf etmisler valaha ..
koraykosker Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Walpaperını buraya koymak için özel olarak değiştirdin galiba. Yazık ya! öyle yaptım belki sanane.
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker öyle yaptım belki sanane. Çok anlamlı bir duvar kagıdı dostum:)
MercilesS Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo sana ne ki ister degisir ister degismez .. sana yazik ... ayrica ben bu haberi ilk defa gordum dogru bi laf etmisler valaha .. Bu haber deil alt tarafa bakarsan antifenerbahce.net yazıyo. Yani onların özel çalışması. Bu arada bu hangi maç oluyo 4-2 hatırlayamadım da. :D Ama gerçekten yaratıcı adamlar. Bazen antifenerbahce.net'in içine Çarşı karışmış diyorum. Ama bildiğim kadarı ile bu site Galatasaray'lıların :D
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 buda benim ki:) Bana böyle bi masaüstü yapsalar çin işkencesinden beter olur, PC'yi açmaya korkarım bi daha... Renklerde uyum olsa bişey diycem o bile yok... ıyy bu ne ya... Bi sürü yeşil kafa, gözlerimi alır...
Hasansas1905 irenç oldugunun bende farkındayım bunlar masaüstünde durmadan gülerek kafa sallıyolar bende gülüyom paso:D:D:D