Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz
çok kolay kalkıyo bi tersliğini görmdim..çokta kullanışlı bişi herkese tavsiymdir..
bendee demekki bi şiylerr ters gitti...neyse o zaman dediklerimi dikkate alamyın..
Orjinal Mesajı Yazan: Psycho

Gerçekten Çekici....winamp skin'in adı ne acaba ?