Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905
Hocam kusura bakma ama masaüstün acayip düzensiz yaa.Benim ki daha iyi walla:D:D
2 sayfa geriye gittimde senin ekranı gördüm,olmaz böyle şey.
düzen diye ikonların yanyana sıralamanmasını diyorsn.öyle aradığın şeyi bulman zor oluyor,birbirinden kopuk olması daha iiy.