@suatcagdas : Ya Suat valla şu Ezeiza çizmeye üşeniyorum, eğer WEndetta için yaptıklarımı bulursam, yollamamı istermisin?
@03Gs1905 : Baba aslını sorarsan öyle bir çizgi yok. Normalde, Store'larda satılan şortlarda var. Ama geçen Mecidiyeköy'deki storedan şapka almaya gittiğimde maç formalarını gördüm. Şortlarda siyah çizgi göremedim. Ama çok istiyosan 4 çizgi çekmek benim için sorun değil yaparım senin için.
:)