Bu sitede kimse yargısız infazla atılmaz ayrıca bu sitede yapılan yamalarda scorpion kılını kıpırdatmamış , bule sadece 1 tane forma yapmıştır , tüm emekleri ben , ibo ve spocket harcamışızdır lütfen böyle msj lar atmayın , necromancer gerekli açıklamayı yapmıştır