
Gerçekten yukarıdaki kabak gibi sigara dumanı. İnsan emek verir :) .Biri çekmiş sigara dumanını, kameranın altından halka yaparak üflemiş.
Bunların photoshop olduğunu hepimiz biliyoruz ama belki hatırlayanlarınız olur. 1-2 ay önce TV de bir kamera görüntüsü çıkmıştı. Galiba yurt dışındandı. Kamera görüntüsü kaza olay yerinde çekilmiş. Kazayı yapan kişi ölmüş. Fakat ilginç olan, görüntünün bir yerinde cesetten beyaz bi şeyin uçup gitmesi. Ama görüntü ışık yansımasına benziyor. Hatta ATV haberde bazı bilir kişiler yorumlamıştı olayı "O beyaz şey adamın bedeninden çıkıp giden ruh mu?" diye.
Ben inanırım ruha. Ben de bir ruhum zaten. Her kez ruh ve beden den oluşur. Ama inanmıyorum ruhların böyle görüneceğine. Bu fotoların photoshop oldukları belli oluyor. Eğlence olsun diye bakıyoruz. Arkadaş da bulup koymaya devam ederse güzel olur.