Ya ben sana inanıyorum dedim mi nerenden uyduruyosun?
muhammeddalyan(yanlışsa özür) ne demiş?
koy milletin photoshoplarını izlemek istiom demiş.Ben deonu kırmamak için koyuyom.İnandıgım için mi koyuyorum sanıyorsun.yazarken biraz daha dikkatli ol..Bilmeden konusma..