dRaGaO ! SCN kapanmadan önce beni bilirsiniz.Böyle hayalet fotosu falan yollardım hep.Buna devam ediyorum alın biraz daha:D
Overkill ruh dediğinin fotoğrafımı olurmuş, imanlı bir fotoğraf makinesiyle çekilmiş bunlar heralde..
ELECTRIFY drAgaO! sen hayalet görmeden rahat edemicen :) ama dewam et ilginç oluo milletin photoshop çalışmalarını izlemek :p
Aydin 4 Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Konu dışı Forum oldu sır kapısı :D :P Dewaaaam... hahaha hakkaten öyle oldu
HellscreaM öff yinemi aynı resimler yaa yeni hayalet kalmamısmı hep 50 senelik hayaletleri gosteriyorsun:D:S
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: HellscreaM öff yinemi aynı resimler yaa yeni hayalet kalmamısmı hep 50 senelik hayaletleri gosteriyorsun:D:S doğru söylüyor arkadaş başka hayalet kalmadımı elinizde :D
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Geçen arklar önümde Ruh çağırdılar GÖrünmedi AMa karıya sorduk Dedi cimbom seneye Şampiyon Sezon başı 10 Milyon yatırıcam Cimbomun şampiyonluuna.. :D BAhisde Duygusallık yoktuR :D:D Lale Abla söledi.. (Kendisi Ruh oluyo=) wayyy lale ablayı bizde cağırsak mı musallat olmaz dimi :D:D:D cuma dan arklara gidicez 7-8 kişi ew boş samandıra tesislerinin orda dağ we ormanın orda bakalım ne olacak:D korku filmi arıyoruz
*EmPeRoR* Baba hani biri su X_files yazan bisi göndermisti. Onlar benim cok hosuma gitti.Hani resimi cekiyolar b bakiyolar 1 hafta önce ölmüs herif vb. Varsa bana bi link verin ya
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: dRaGaO ! Yok sipariş verdim yakında geliormuş:D sen bu cinlerler hayaletlerle fazla uğraşma be abi:D
CHaMPioN77 1. Resimde çok güzel çıkmış :D demekki önceden çalışılmış :p Ya abi bbunlar bu kadar basit şeyler değil. Bi fotoğraf makinası ile bunları kimse göremez. Boş işler...