Walla nedir şu PES hayranlığı anlamadım!!! Bu kadar FIFA ile aynı kefeye konulunca aldım; BARİ Bİ ŞEYE BENZESE!!! Menü desen uyduruk, müzikler desen berbat, grafik desen eh işte, atmosfer desen ona hiç girmiyim bile!!!... Yani oyunu aldım toplam 14 tane maç yaptım!!! (oyunu alalı 2 ay oldu artık düşünün) ben söyliycemi söyledim gerisi size kalmış!!!...