Orjinal Mesajı Yazan: fifamen
bende daha düzgünce lisansı olmayan,spikerleri berbat olan,stad isimleri bile gerçek olmayan,adam gibi atmosferi olmayıp insana düzgün heyecan vermeyen,hakemi daha yeni gördüğümüz,adam gibi pankartı bile olmayan(türkiye maçında italyan,ingiliz bayrakları)first touchı gelişmemiş olan bu oyunu oynadığınıza inanamıyorum. Tamam oynanabilirlik iyi ona lafım yokda siz sırf oynanabilrlik için fifayı ne durumlara soktunuz. Yapmayın böyle...
Ayrıca tuttuğum takımın adı constantinahçe ise hiç hiç almam
Baştan söyliyeyim, amacım burada FIFA'yı baltalamak değil. Çünkü zamanında bende FIFA oynadım. Ama sana şöyle söyliyeyim. PES2 ve WE6 serisinde lisanslı takım mevcut değildi. PES3 ve WE7 serisinde AC Milan, Roma, Juventus, Lazio ve Feyenoord lisanslıydı. PES4 ile WE8 serisinde ise tüm Serie A, La Liga ve Eredivise lisanslı. PES5 ve WE9 içinde EPL ve Bundesliga'da bunların arasına katılabilir. Yani PES serileri kendini çok çabuk geliştiren, elde ettiği geliri oyununa yatıran bir sistem içerisindedir.
Atmosfer demişsinde, sana bi gece maçından, Delle Alpi'nin kale arkasından bir screen çekeyim. Sende aynı stadtan yine gece modunda screen çek. Bak bakalım o zmn gerçek atmosfer hangi oyundaymış. Seyircilerin reaksiyon verdiği, duruma göre tezahürat yaptığı ve stadlara gerçekçiliğin %100 yansıtıldığı bir oyunda nasıl atmosfer yok dersin anlamadım.
Ayrıca maçlar PS2'de o kadar zevk veriyoki. Saatlerce oynadığım oluyo. Ama geçen PS2'de FIFA 2005 oynadım. 5 dakka sonra CD'yi çıkardım. Tamamen yapay bir oyun! Gerçekçilik sıfır!!
Hakemden sonra seneye yedek klubeside özelliği eklenecekmiş PES5'e. Ayrıca PES'te tüm takımların kendine ait pankartları var. Bilginize. First touch olayıda gayet iyi. Oynanabilirliğe ztn laf edemezsiniz. Çünkü zaten SG'de oynanabilirlik karşılaştırmasında PES %86 alırken FIFA sadece %14 aldı.
Bilemiyorum ama bende FIFA oynayanları anlayabilmiş değilim.