Ben normalde FIFA oyunlarını sevmeyen biri olarak, ilk defa FIFA 06 hoşuma gitti diyebilirim. Taraftarlar ve pankartlar çok hoş duruyor. Stadyumlarda öyle. Fakat oynanabilirlik olmazsa olmaz bence.
EA geçen sene Konami'den ayrılan 6 tane oyun motoru yapımcısını kadrosuna dahil etmiş. Umarım oyunu biraz PES'e benzetirlerde bizimde oynayacak farklı oyunlarımız olur.
Ama FIFA'nın oynanabilirliği yakalaması, PES'i geçeceği anlamına gelmez. Konami her ek paketinde kendini güncelliyor, eksikliklerini tamamlıyor. Daha doğrusu Konami yapımcıları oyuncusu ile iç içe. Ve onlardan yardım alıyorlar. Örneğin Ağustos 5'te çıkan WE8 oyunu ile Nisan 12'de çıkan WE8:LE oyunu arasında çok fark var. Bunlar olumlu farklar. Ama ne varki FIFA 2003'ten sonraki tüm seri birbirine benziyor. Umarım FIFA bu sene köklü bir değişim yaparda bizde oynarız yıllar sonra bu oyunu.