Valla bende hasta fifacıyım ama videolarını izledim biraz önce,seyirciler falan aynı gibi geldi ama oyunstili biraz değişmiş gibi,çalımlar,güzel hareketler falan eklenmiş.Görüntü ve oyuncu stili olarak fifa 2005 e benziyor ama valla videodan bence hiçbirşey belli olmaz şu anda.Çünkü geçen senede videodan baktığımda fifa 2005 i 2004 e benzetmiştim ama çok değişik bir oyun çıkmıştı karşıma.Hadi hayırlısı inşallah güzel bi oyundur.