Orjinal Mesajı Yazan: v_carew
sana sormadım :mad:
Kardeşim, farklı düşüncelere saygı duymak açısından seni çok vahim görüyorum.Ayrıca sen bana mesajında hakaret ediyorsun.Ben de seni düşünerek espirili bir yanıt veriyorum.Ama hala devam ediyorsun beni aşağılamaya.SCN Forumları hakaret yeri değildir ! İlgili kullanıcının cezasının verilmesini talep ediyorum.