HeDo Yenilince hemen çamur at neymiş 6 kişiymiş.... Kabul et Efes Pilsen daha iyi bir takım ve şampiyon olacak.
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: HeDo Yenilince hemen çamur at neymiş 6 kişiymiş.... Kabul et Efes Pilsen daha iyi bir takım ve şampiyon olacak. Efes tabiki daha bütçeli bir takım ama bence Beşiktaş daha fazla inanmış onun için hakediyorlar,zaten inançları eşit olsaydı Efes farklı kazanırdı...
TheMangler Arkadaşım burada 10 kişi cevap yazmış benim haklı olduğuma dair sen tek başına hala saçmalıyon.. Azcık akıllı ol Fenerbahçe finale yükselemedi diye kıskanma..
GOZİT 19:30 da serinin 2. maçı var bence bu maçı bjk vermez zaten akatlarda durum 2-1 olur gibi tabii hakemeded bağlı
TheMangler Evet arkadaşlar maç 10 dk sonra Kanal 1 ' de ... Hakemler adil davranırsa Bjk alır gibime geliyor..
NORTON Evet kazandik cok Mutluyum ama son period kalpten gidecektim, ya nasil olurda 20 sayiyi kapatmalarina izin veririz ...
McLanE önümüzde hakem engeli olmadın mı efeside geçeriz.Pazar günü seriyi 2-2 yapcaz akatlardan çok az kişi çıktı şimdiye kadar tabi atmosfer müthişti her zamanki gibi
CarlosSantana tebrikler bjkye ama 21 sayı açıp da maça zoru sokmak da bi başarı ;) bence sonraki maçı efes alcak 3-1 olcak seri daha sonraki maç abdi ipekide o zaten efesin
Overkill Eefs karşısında farkı 21 sayıya çıkarmamız küçümsenmeyecek birşey. Fakat tabi sonra rehavete kapılıp oyunu bırakmamızda son derece manasız birşey. Karşımızdaki Efes Pilsen sonuçta, yüklendiler ve farkı kapattılar. Neyse ki maç zamanında bitti çünkü El-Amin'in ile Varda'nın dermanı kalmamıştı ve Haluk atılmıştı. Biraz daha gitseydi maç yenilebilirdik..
kartalako bjk de kupa hasreti var efese vermez kupayı efesin tek özeliği var oda kenarda çok iyi uzunları olması yani nicola 5 lediği zmn yerine ermal gibi bir yetenk gelio amabence el amin,varda ve ellis 3lüsü bu seriye yön vercekler
TheMangler Beyler Efes aldı maçı ve 3-1 oldu. Bir dahaki maç süper olacak Yalnız Efes'in attığı kaç üçlük vardı sayamadım
TheMangler Orjinal Mesajı Yazan: sertacbjk ya biz şimdi finale çıktık ya euroleague gtcez dimi? gideriz herhalde çünkü en kötü 2.olduk 1. ve 2. gittiğine göre gideriz