Orjinal Mesajı Yazan: HeDo
Efes haklı bir galibiyet aldı zaten Efes Pilseni 2 oyuncuyla yenmenın ımkansız oldugunu herkes biliyor. Abdi ipekçi de ne takımları devırdı bu yıl efes 2 kısıyle mı basa cıkamayacak
İstersen saçmalama....
Beşiktaş 2 kişiyle mi Ülker'i eledi
Beşiktaş 2 kişiyle mi efes'le başabaş götürdü
Beşiktaş 2 kişiyle mi ligde 3. oldu
Basketbol takım oyunudur . Sanki Beşiktaş sahaya 2 kişi çıkıyor.
Haluk'un , Erkan'ın , Ellis'in(özellikle ülker maçında) , Maher'in , Murat 'ın , Tolga'nın , Bekir'in bu takıma hiç mi katkısı yok.
Beşiktaş ' ta sadece El-Amin ve Varda oynamıyor.
Lütfen bir daha düşün..