Ya bu kadro ile buda bir basari, önceki maclarda cok top kayiplari hatasi yaptik,
cok basit rebaun lari alaamdik, cok acemice seyler yaptik burada hakemlerin de kötü yönetimi eklenince takimimiz maglub oldu ama iyi yönetseler bile bu kadar acemice hatalar ile biz yine yenilirdik insallah önümüzdeki sezon hedefimiz sampiyonlugu yakalariz bu yil yaptiklarimiz gercekten cok iyiydi...
Efes zeten bi Ekol avrupanin en iyi 8 takimindan birisi hersey yavas yavas olacak besiktas daha yolun basinda gecen yildan sonra bu yil da basarimiza yenileri ekledik ben önümüzdeki sezondan cok umutluyum...
Efesin Sampiyonlugunu kutlyuorum...