TheFahrix SCN'nin yokluğunda, aslında SCN'nin hayatımda ne kadar büyük bir yerinin olduğunu farkettim.
Bosh Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix SCN'nin yokluğunda, aslında SCN'nin hayatımda ne kadar büyük bir yerinin olduğunu farkettim. o kadar da değil :D
Exvision Eve dönmek çok güzel.Bizi yanlız bırakmadığınız için sizlere teşekkürler. Yeni tasarım ve yeni içerik ile bomba gibi geliyoruz... Scn Web team sizede sonsuz teşekkürler....
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan Sonunda .. Milleti nekadar özlemişim varya .. Gol yarışmaları ne zman başlıor ? Biraz daha bekleniz lazım gol yarışması için :D
SLeviN Birkaç gündür nete pek girmiyodum bu sabah kalktım SCn kısayoluna bastım (alışkanlıktan) ana bi baktım foruma girdi valla güzel bir sürpriz oldu.HAYDİ HAYIRLISI EFSANE GERİ DÖNDÜ!!!
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: tayfurcan antudanda bıkmıştım :D habire antu dinliyodun ne oldu msn "10 gün sevinin" yazısıyla 17 gündür açtığın yok:)
tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: SoniC habire antu dinliyodun ne oldu msn "10 gün sevinin" yazısıyla 17 gündür açtığın yok:) ne olacak herzamanki gibi msn çalındı :D...
Black God Evet Öleyse bir müjdede benden PES 4 SÜPER LİG BİTTİ VE MÜKEMMEL OLDU YAZ TATİLİNİZ BOŞ GEÇMİYCEK RAHAT OLUN AYRINTILARI AKŞAMAYAZARIM
10 numara Acaba SCN eski doluluğuna dönecek mi ? Çünkü birçok kişi başka bir forum var ona geçti. Ben,Hami,muhammeddalyan .... Hellraiser'ı da gördüm diğer forumda