CHaMPioN77 **Barış yavaş be abi site açılalı 30 dk oldu sen PATCH YAPTIM dedin 1-2 gün sonra ne olur allah bilir :D**
Hasansas1905 arkadaşlar arka arkaya msj lar atmak istiyom yaww...hadi arkadaşlar çosunn yürüyün beee :)
takunya Nihayet :) Daha forum açılalı 15 dakika olmadan böyle oluyorsa, SCN çok kısa bir zaman sonra eskisinden de iyi olacaktır ;)
-Connect- *Şu anki aktif kullanıcılar: 105 (39 kayıtlı üye ve 66 kayıtsız kullanıcı)* 1,5 ayın üzerine açılalı 10 dakika olmuş ve site bilgisinin yukardaki gibi olması güzel tabi.. :)
SonKatip Özledim be birader, özledim be. Ağlamak istiyorum, lütfen dokunmayın bana. Şükür elhamdülillah, yarabbi çok şükür, tü tüt tü tüt tü nazar değmesin inşallah 41 kere maaşallah. :)
vince15 Nihayet açıldı yani ben de artık bizi kandırdıklarını düşünüyodum bomba gibi geliyoruz die Allaha Şükür gerçekmiş!
KaziQ Siteyi değiştiriliyor biraz zaman alıcak. Zaten insanlar genelde Foruma takılıyor comminicationı kopmasın gençlerin dedik. Maksat bilgilenme muhabbet. Saygılar
frankly Hepinizi çok özledim yaw :D:D Burdaki ortam çok zor bulunur gerçekten Hayırlı olsun ne diim :)
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: KaziQ Siteyi değiştiriliyor biraz zaman alıcak. Zaten insanlar genelde Foruma takılıyor comminicationı kopmasın gençlerin dedik. Maksat bilgilenme muhabbet. Saygılar Aynen katılıyorum. "Soccercenter Telekominikasyon" insanları birbirine bağlar. :)
Neo Oh my god. Unbelievable. :) Evet sonunda açıldı bi ara açılması şüpheliydi ama baktılar millet sıkılıyor ve yoğun istek var. Neyse lafı uzatmayayım. Hayırlı olsun.