blueeda heleşükür be...ben bile özlemişim valla...okey oynaya oynaya gına geldi artık...başka forumlardada bulamadım burdaki güzelliği...İYİKİ VARSIN SCN...!
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: tayfurcan ne olacak herzamanki gibi msn çalındı :D... alıştık artık :) yeni adres yokmu
cracks Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Oh be snunda açıldı snırım 1,5 ay olmuştu ii oldu açıldığı... sen varya seeen.sen ne kdr şrfsiz bi adamsın :D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* BAROS sen eski üyelerden misin? profiline niye bakmıyorsun ki profilinde yazıyor işte 30.05 te üye olmuş...
*EmPeRoR* Yok onu anladim görünüyo orada. Yani eski bi nickin felan var mi die sordum.Salak miyim ben?
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Yok onu anladim görünüyo orada. Yani eski bi nickin felan var mi die sordum.Salak miyim ben? yok ben salak demek istemedim ben yanlış anlamışım kusura bakma arkadaşım ;)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Eski nickini söylemeyek misin? Hizlioglu eyvallah baba olur böle seyler bu arada sen arkadaşın eski nickine niye taktın abi yani ne yapacaksın adamın eski nickini hem bunları özelden de sorabilkirsin yani ;) buradaki konuyu dağıtmasak daha iyi değil mi? ;)
Baros abi ben bu sitenin fifacenter.org olduğu zamanlardan.... onun için pek bi faydası olmaz söylememin 1-2 sene(daha fazla da olabilir:) aradan sonra yine buralardayım...
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu bu arada sen arkadaşın eski nickine niye taktın abi yani ne yapacaksın adamın eski nickini hem bunları özelden de sorabilkirsin yani ;) buradaki konuyu dağıtmasak daha iyi değil mi? ;) Aklimda birsey var da olabilir mi die sordum nickini Özele gelince dogru akl1ma gelmedi sen de kusura bakma
emr_353 böyle uzun ayrılık ne zormuş eee insan 4 yıldır takip edince bir siteyi yokluğu biraz koyuyo tabi neyse yine açıldıya bidaha kapanmamak dileğiyle