Ben Norton kullanıyorum. Güvenlik konusunda sorunum yok, ama PC'yi çok yavaşlatıyor. 3-4 gün içinde format attıktan sonra Kaspersky kurmayı düşünüyorum, ya da PC Cillin 2005, ama Norton'u artık tavsiye etmiyorum. Biraz interneti araştırırsanız Kaspersky'ın kaliteli bir program olduğunu anlayacaksınız ( eğer bana inanmıyorsanız yani :) ) ama Norton artık eskisi gibi değil.