Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay
ben denedim ama pc mi acaip kastıı :(:( napıcam pc özelliklerim : 80 gb harddisk,512 ram,gforce fx5200 128mb ekran kartı, amd athlon xp 2600+ (1.92 ghz)
Bu özelliklere yakın bir sistemle Norton kullanıyorum ve sorunum yok; ki Kaspersky daha az etkiliyor.. Kolay yoldan gitmek istersen, format atıp direk Kaspersky kurabilirsin. :)
*Bu arada eskiden hangi virus programını kullanıyordun?