Arkadaşlar şuan bilgisayarımda antivirüs olarak AVG kullanıyorum. Antivirüs programını değiştirmek istiyorum,ancak hangisini kullanacağıma karar veremiyorum. 2 sene Norton AntiVirüs kullandım ve bilgisayarı çok yavaşlattığı nedeniyle sildim. Daha sonra Kasperskya geçtim ve onun da bilgisayarı yavaşlattığını gördüm. Çeşitli forumlarda Kaspersky'ın alanında en iyisi olduğunu söylüyorlar. Antivir ve Avacast programlarını da öneriyorlar. Bu nedenlerlede hangi programı kullanacağıma karar veremiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.