_iMPaRaToR_ Ronaldinho yu geçin bea adam etmez Aslında vuracan kafasına kafasınaa :kavga: :kavga: :kavga: En iyisi abimiz Adriano!!! :applause: :applause: :applause: Comic Sans MS6Cyan
tramp_1905 Orjinal Mesajı Yazan: _iMPaRaToR_ Ronaldinho yu geçin bea adam etmez Aslında vuracan kafasına kafasınaa :kavga: :kavga: :kavga: En iyisi abimiz Adriano!!! :applause: :applause: :applause: Comic Sans MS6Cyan İstersen oyundan cakmadıgını bu kadar belli etme
Dabulu büyük takımlarla oynamayı sevmediğimden dolayı büyük yıldızların nasıl molduğunu bilmiyorum. genelde ben küçük takımla başlar kademe kademe yükselerek büyük takımların başına geçerim ama o zamana kadardan bu yıldfızlar emekli olur :D benim yıldızım mokoena.
musty ehEM EHEM....sımdı -gilardınho -taddei -torres -c.ronaldo -julıo baptısta -lampard -salomon kalou -mıtea -lucıo -vicente kompany -ronaldınho -ve daha nıcesı......
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Franck_Ribery Bu oyuncular güzel oyuncular ama daha güzelleri var bu konuyu da bu yüzden açtı heralde arkadaş. herkes bildiklerini paylaşarak daha güzellerini deneyerek ;)
Pierre Van Hooijdonk yaklasik 3-5 ay aradan sonra scn ye merhaba diorum:) bence fernando torres. o ilk sayfada zola diyen arkadasa söylüyorum bunu yuh be adam nerdeyse bastonla oynayacak:):)