El-emin ankete niye kaka yı koymadınız bence fm deki en iyi oyuncu kaka hem genc hemde her yönden müthiş bir oyuncu bence en büyük aday unutulmus
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem jorge lopez..... koyun adamı sag acıga dagıtsın orayı..... Bu adamı bulmak için aratıyodum meğer adam benim klüpdeymiş kirada olduğu için unutmuşum :D
arozana Cristiano Ronaldo Bu oyundada gerçek hayattada Süper bi herif üstüne tanımam gencecik manyak bi herif
**Hector** abi her ne kadar çoğu kişi ronaldinho desede ben c.ronaldo hayranıyım bence o.o topu alışı sürüşü çalımları yokmu.........onu izleyince bütün sorunlarımı unutuyorum be kardeşim...iyiki varsın c.ronaldo
Tearaway abi gercekte benim fikrime göre cristiano ronaldo 5 para etmez oyuncuyu gecio sonra geri dönüo kaptırıo YANİ BANA GÖRE şov adamı
Pierre Van Hooijdonk Kaka gayet iyi bence asunçao da iyi ama bence en iyisi denebilcek bir oyuncu yok. -Bence her mevkiinin ayri en iyisi var