Genghis_Khan Zola 38 yaşında olmasına rağmen fiziksel özellikleri haricinde diğer özellikleri çok yüksek. bunu söylemeden geçemiyeceğim. tabii birde favorilerimden Carlos Tevez var..
SuperBamm ben bir sürü oyuncuya oy verdim ama bir defans, iki orta saha, bir forvet seçtim. yani dengeli olmak istedim
takunya Mauro Esposito ki şıklara koyulmamış olması büyük eksiklik. (Bir de inceleme yazarı olcak :))
GuiNeVeRe valalhi saymadım ama 6-7 tane seçtim .... + tuncayı unutmuşunuz.. o nerdeyse diğerlerinden daha çok gelişiyor .. milyoncuklar dudak uçuklatıyor :D ... ahh birde kaka tabiki o da süper...
cracks valla yanlışlıkla sadece henrye oy verdim.yöneticiler benimyerime bide ronaldinhoya verebilirmi...
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: karakartal717 torressss baba tores de adamı bi alalım dedik 32mn oha falan oldum yani :D:D en iyisi tores tabiki adamın her wurduğu neredeyse gol bide assunçao :D:D
Akhilleus beyern münchen de oynadığım(ve abimin oynadığı) süre içerisinde Ballack ın çok iyi oynadığını söyleyebilirim.Boyu uzun olduğundan çoğu kafa toplarını alıyor.Özellikleri çok iyi. Uzaktan şut çekiyo.Oyunu kuruyo.(Tek eksiği dribbling)Yani benim gördüğüm en iyi oyunculardan birisi.