Bjk ve kartal logosu koymayı denedim ama data dosyalarına giremediim ve ayarlayamadığım için o logoyu koyunca yanyana 4 tane cıkıo o da hiç hos durmuyo zaten olsa ali samiyen de de koyabilirdik
Bernabeu stadını yapmaya calısırım Bu aralar OLd Trafford Cıkarmayı Dusunuyorum baya amblem reklam ve pankart buldum cunku gusel bi calısma olcak inşallah aynı gun barnebau ya da baslarım