Nou camp ın cimlerini deiştirdim ozellikle gece maclarında cimlerin koyu rengi yuzunden adxamları ve etrafı gormekten zorlandım o yuzden tekrar koymaktan vazgectim resimde cok iyi duruyo gercekten ama koyu renk cim olduğu için gozukmuyo bişi
İnonu Stadına gelince Baya istek ve gereksinim var ona bugun veya yarın inonu yu yapıcam
Calısmalarımı izler ve yorum ve eleştirler yazıp doğru ve yanlışlarımı hatta eksiklerimi soylerseniz sevinirim cunku ben cou seyi burdan goremiorum kafam hep aynı yere odaklandığı için