Ewt.Artık yaptığım stad calısmalarını burada paylasacağım. Yapacaım stadlar genellikle stad geliştirme olacaktır. Ve de istek uzerine stadlar editlenecektir
İlk olarak buyuk eksikler gorduğum Barca nın Nou Camp stadına bir geliştirme yaptım Bu geliştirmeyi en ince ayrıntısına kadar gozumden kacmadıkca yapmaya calıstım ama yinede gozumden kacanlar olabilir Sizin eleştri ve onerilerinizle daha iisini yapıcaz
işte bu nou camp gercek goruntusu

Bu da benim editlediim stad



Ve de en onemlisi ordaki konami logosu yerine orjinaldeki gibi barca logosu

yorumlarınıza gore bu stadı upload edicem