Geyiq Team öle deme hoş bişi bence...nedenini bilmediğim gizemli bişi. bazen deli gibi düşünüorum harbiden önceden aynısını yaşamış olabilirmiyim die... bencede hoş bişe :) Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu ha ok. saol nikeman eywallah bişe değil :)
fbercan25 hep oluyo abi bana sanki rüyamda görmüs gibi oluyom daha önceden görmüs gibi oluyom ama bi 4-5 saniye fazla olmuyo....
Kokane Peki siz buna ne diyorsunuz,uyurken ruh dolasiyormus, ondan öyle olyomus (diyenler var). Ben bilemicem ama banada cok oluyor.
HotSauce18 dejavu güzel bişey baba birden kendini garip hissediyosun acaba geleceği tahmin edebiliyomuyum hislerine kapılıyosun "yoksa ben omuyum dünyayı şeytandan kurtarıcak melek ben olmalıyım" ıyyyyyyyyyyyyy iğrenç :kusmuk:
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 dejavu güzel bişey baba birden kendini garip hissediyosun acaba geleceği tahmin edebiliyomuyum hislerine kapılıyosun "yoksa ben omuyum dünyayı şeytandan kurtarıcak melek ben olmalıyım" ıyyyyyyyyyyyyy iğrenç :kusmuk: :D :D :D
MC R€SO Size Dejavunun hemen bilimsel aciklamasini yapim. Dejavu görmenizin nedeni, gözle gördünüz seylerin sinyali beyne akdariliyor ama beynin bir ara duraklamasindan dolayi o gördünüz görüntüyü öncedende görmüssünüz gibi oluyor. Bilmem anlatabildimmi. Banada gecenlerde bioloji hocasi anlatmisti.
blueeda bende şey die biliyorum bebekken böyle olayları rüyanda mı ne görüyosun hayatındada karşılaşınca bunlarla öyle oluyo işte:) bizim sınıftada manyak bi kız vardı "ben çok yaşıyorum bu olayı bu benim 3. hayatım 1.de Kanuni'nin karısıydım 2.de Hürrem Sultan dım 3.de benim işte" falan diyodu..oldu başka??
HotSauce18 Orjinal Mesajı Yazan: imparator` Kanuni nin karısı zaten Hürrem deil mi ? öyle mi valla hiç bilmiyorum....
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: imparator` Kanuni nin karısı zaten Hürrem deil mi ? pardon ya bişey sultandı da..Safiye Sultan'da olabilir :)
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 hangisi karar verin safiye mi hürrem mi 40 yılda bişey öğrenicem onuda doğru öğreniim:D ya tamam Kanuni'nin karısı Hürrem Sultan.. kız 2. hayatında Kanuni'nin karısı yani Hürrem 3. hayatında Safiye Sultan...öle bişeler işte..ok?:) iyica dağıttık:)konuya devam..