vBMasta bu dünyada herkes kendini düsünür neyse banada arada sirada oluyor diyorum ben bunu daha önce yasadim gördüm vs yoksa diyorum ben gelecegimi görüyorum :)
sokak futbolcusu bana da oluyor. açıklaması şöyleymiş. ya daha önce gördüğün bir manzaranın çok benzerini görürsün de ben bunu yaşamıştım dersin. mesela on-onbeş sene önce gördüğün bir masayı(sen her ne kadar hatırlamasan da o senin bilinçaltında bulunmaya devam eder) bir gün bit pazarında ya da ona çok benzeyen başka bir masayı görürsün. böyle gerçekleşebilir. bi de burda anlatılan beyne ikinci uyarının geç gitmesi, böylece olay hiç yaşanmadığı halde daha önce yaşanmış gibi geliyormuş. hatta şçyle bir deney yapmışlar. denekleri bir sınıfa koymuşlar. tahtaya bir kelimeyi projektörle yansıtmışlar ama çok çok kısa bir süre boyunca. yani kimse bilinçli olarak algılayamamış o yazıyı. sonra ikinci seferde yazıyı uzunca süre boyunca göstermişler ve birçok denek o yazıyı daha önce gördüğünü iddia etmiş. işte böyle :)
serkann **Bana oldukça sık oluyo bişeyi yaşarken ben bunu daha öncede yaşamıştım diyorum kafayımı yedik yoksa...Geçmişte yaşamışım gibi geliyo ve hemen sonra ne olacağını haatırlıyorum...Benim kafa ...............................**