ben yasadigim olayi anlatayim,
simdi birkere Rüya görmüstüm bir evdeydik rüyamda ve asagda solda merdiven vardi eve cikan ve merdivenin saginda bir pencere.
bu anlatacagim ise gercekte oldu arkadaslarla gece 3 sularinda sokakta dolasiyordum ve biri dediki surda oturalim tamam dedim bir baktim bir ev var tanidik geldi ilk defa oradan gecmeme ragmen rüyami anlattim arkadaslara ve meraklilar tamam gel bir bakmaya gidelim dedi, ve evin yanina gittik bir baktim merdiven var baktim pencerede ayni duruyor hemen kactik ordan...