-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) Açıklamayı bekliyorum ben sadece neden belli kişiler silindi. Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Admin panelinde düzenleme yaparken yapılan bir hata sonucu bir kaç üyemizin mesaj sayısı sıfırlandı sanırım.Kendilerinden özür diler eski mesaj sayılarına ulasabilmelerini umarız... Bu..
Hami(10) Ben açıklamayı Watcherdan bekliyorum diğer kişiler de belirtebilirler tabi fikirlerini.Ama onları dikkate almıyorum maalesef.
WatCheR Mesaj sayılarını ben yanlışlıkla sildim.Geri dönüşü yok. Ama nedense daha önce mesaj sayısının ne önemi var diyenler kendi mesajları silinince feryat figan ediyor :) damdan düşenin halinden damdan düşmüş anlarmış
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) Ben açıklamayı Watcherdan bekliyorum diğer kişiler de belirtebilirler tabi fikirlerini.Ama onları dikkate almıyorum maalesef. of evlat acısı gibi koydu valla inanmaman : )
frankly Orjinal Mesajı Yazan: Makaay of evlat acısı gibi koydu valla inanmaman : ) iyide o da senin yazını alıntı yapmış :D
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR Mesaj sayılarını ben yanlışlıkla sildim.Geri dönüşü yok. Ama nedense daha önce mesaj sayısının ne önemi var diyenler kendi mesajları silinince feryat figan ediyor :) damdan düşenin halinden damdan düşmüş anlarmış Mesaj sayısının düşürülmesi başka 0 lanması başka bişey hemde sadece belli bir gruba herkes sıfırlansa hiç farketmez benim için ama mesaj sayısı yüksek olanlara yapılmış bişeyse yine sıfırlayın beni çünkü arttırmak gibi bir çabamın olmadığını göreceksiniz.Hatta mesaj atmak,insanlara yardımcı olmak gibi bir çabamında..
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) ve hiç bir zaman kaç olmuş mesaj sayım diyede bakmıyorum. Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) ana benimde 1 nasıl oldu bu iş 2650 idi. Hami, " Mesaj sayıma bakmıyorum. " diyorsun ama Mesaj sayının 2650 olduğunu biliyorsun, Nasıl oluyor?
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- 12.15.2004'de ki Mesajın... Yorumsuz. Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) Mesaj sayısının düşürülmesi başka 0 lanması başka bişey hemde sadece belli bir gruba herkes sıfırlansa hiç farketmez benim için ama mesaj sayısı yüksek olanlara yapılmış bişeyse yine sıfırlayın beni çünkü arttırmak gibi bir çabamın olmadığını göreceksiniz.Hatta mesaj atmak,insanlara yardımcı olmak gibi bir çabamında.. yorumsuz..okuduğunu anlamayanlara yorum yapmam lütfen bundan sonra ne benle ne attığım mesajlarla ilgili bişey söylemeyin bu konuya cevap yazmayacağım.Önemli değil mesaj sayısı diyorum son olarak sabitleyin 0 a beni.Bi şey ifade etmiyor artık.
-Connect- 12.15.2004'de ki Mesajın... Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) hiç bir zaman kaç olmuş mesaj sayım diyede bakmıyorum. Bugün kü Mesajın... Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) ana benimde 1 nasıl oldu bu iş 2650 idi Hami, " Hiçbir zaman mesaj sayıma bakmıyorum. " diyorsun ama Mesaj sayının 2650 olduğunu biliyorsun... Bu nasıl bir çelişkidir?
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Hami, " Hiçbir zaman mesaj sayıma bakmıyorum. " diyorsun ama Mesaj sayının 2650 olduğunu biliyorsun... Bu nasıl bir çelişkidir? hami bakmıyorum demekle dikkat etmiyorum demek istemiş... her mesaj yazışında seninde gözün mesaj sayına kaymıyormu?
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: erelfb hami bakmıyorum demekle dikkat etmiyorum demek istemiş... her mesaj yazışında seninde gözün mesaj sayına kaymıyormu? Hami Dikkat Etmeseydi, Bu kadar sorun olmazdı. Sorun değil, İsteyenler mesaj sayılarına bakabilirler, istemeyenler bakmazlar. 1 Mesajı olanda, 1000 mesajı olanda eşittir.
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR Mesaj sayılarını ben yanlışlıkla sildim.Geri dönüşü yok. Ama nedense daha önce mesaj sayısının ne önemi var diyenler kendi mesajları silinince feryat figan ediyor :) damdan düşenin halinden damdan düşmüş anlarmış hakkaten öyle :D geçmiş olsun
erelfb msj sayıma üzülmüyorum benim üzüldüğüm, ben yaklaşık günde 1-2 saatimi scn de geçiriyorum emeğimize yazık sadece...barıs 1905 in 2000 3000 küsür msjıda silinmiş...
snakeman Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- 12.15.2004'de ki Mesajın... Bugün kü Mesajın... Hami, " Hiçbir zaman mesaj sayıma bakmıyorum. " diyorsun ama Mesaj sayının 2650 olduğunu biliyorsun... Bu nasıl bir çelişkidir? O zaman herkesi sıfırlayalım bu mesaj sayısı foruma olan bağlılığı belirtmiyorsa,hiç bir şey ifade etmiyorsa neden mesaj sayısı diye bişey var.mesaj sayısı okadar önemli olmasa bile yinede bir önemi vardır.Yani herkes mesaj sayısına dikkat eden etmeyen herkes mesaj sayısını bilir.bu konuyu görüpte mesajlarına bakmayan birini söyleyin bana..
rapper tamam dostum emeğime yazık diosun emeğin msj sayını yükseltmek içinmiş gibi konuşuyosun neolcakki benimde zamanında düştü 1000lerden önemli deil o kadar yani seni tanıyan zaten bilir...