erelfb forumdaki msj sayım 1600 den 1 e düştü :D evet ilginç.... hiçbir anlam veremedim doğrusu................
cracks msj sayıma bakarmısınız 2350------------------------------------------------------------------>2
erelfb düşerde 1600 den 1 e nasıl düşer onu anlamadım yoksa daha önce çok düştü msj sayım ama en fazla 70 fln düştü
Makaay Admin panelinde düzenleme yaparken yapılan bir hata sonucu bir kaç üyemizin mesaj sayısı sıfırlandı sanırım.Kendilerinden özür diler eski mesaj sayılarına ulasabilmelerini umarız... Not:Bu bir şaka değildir...
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: erelfb ha- ha- ha iide niye üstüne alınıyosun bitek senin msjların sıfırlanmadıki..kardeşiminkide sıfır...!
Geyiq Team benmkide çok önceden düşmüştü bu depremden hasar almadan kurtuldum :D o kadar da önemli değil aslında önemli olan bilginin paylaşılarak çoğalması
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Admin panelinde düzenleme yaparken yapılan bir hata sonucu bir kaç üyemizin mesaj sayısı sıfırlandı sanırım.Kendilerinden özür diler eski mesaj sayılarına ulasabilmelerini umarız... Not:Bu bir şaka değildir... zuhahahha beyler geçmiş olsun yarın halen aynıysa harbiden geçmiş olsun :cokkomik:
DeNiZ nie ne var ki? ha 1500 ha 10..ne fark eder? msj sayısı önemli mi?sallayın gitsin..sizi tanıyan tanımıyor mu,tanıyor..bitmiştir..