Olay mesaj sayısı değil sadece mesaj sayısı yüksek olanların 0 lanması,geri dönüşü yok diyip geri almaları,ve kasten silinmiş imajı oluşturmaları beni yarın forumdan koparmış olacaktı ve henüz bazı ''çocuk'' ların mod diye karşıma geçmiş olup akıl vermeleri bana bu siteden soğumama sebep oluyor.Her hangi bir konuda kimseye şu forumda bir yardımı olmayan 2 aylık üyelerin özel üye olması beni soğutuyor.
Ben bu forumlarda sırf eğlence için,vakit geçirmek için ,kafa dağıtmak için dolaşmıyorum elimden geldiğince sorunu olanlara yardımcı olmaya çalışıyorum bilen bilir özellikle donanım ,yazılım,diğer pc oyunları bölümüne katkılarımı yardımlarımdan dolayı teşekküre gelen kişiler yüzünden defalarca posta kutumu boşaltmak zorunda kaldığımı bilir. Bunları yazıyorum ''aman ne güzel havamı atıyorsun'' diycek kişileride tahmin ediyorum fakat boş boş forumda gezip özel üye olupta bi anda kendini üstün görenler ve her söylediğini doğru zannedenler var .