Arkadaşım bu olaya çok sevinmiş, WEndetta takımına katılmış, bu sevinci ilede, o aldığı haz ile bu konuyu açmış. Yani heyecanından haraketlerini kontrol edemedi diye onu kırmak yanlış olur.
Sonuçta bende WEndetta takımındayım. Bende yeni katıldım. Ama ben konu açmadım çünkü sevincimde, heyecanımda haraketlerimi kontrol edebilen bir insanım. Ama Enes öyle değil. Onu bu yüzden suçlamak yanlış olur.
Afferim takım arkadaşım helal sana. ;) :lol: