Orjinal Mesajı Yazan: ulkucuneo
Hocam bende sizi tebrik ederim. Türklüğümüzü en güzel şekilde gösterin ama, kendi avatarlarınızı kutsal ve namusumuz olan ay yılıdımızı koyarsanız o sitede bence daha güzel olur. Sadece bi fikir
Haklısın. Ayrıca seninle aynı siyasi görüşleride paylaştığımı söyleyebilirim. Ama Türklüğümüzü bir avartar ile göstermek yerine ortaya çıkardığımız işlerle göstermeyi yeğelerim. Yinede sağol.