Black God Bule nin teklifi üzerine yaptığım chelsea ve gs 100. yıl formalarını evo web sitesinde yayınladım akabinde aşağıdaki mesaj geldi adamım senin kitkerin çok iyi biz yeni bir kit maker arıyoruz bizim takımımızda olmak istermisin .... :whoa:
Black God sağolun arkadaşlar scn adını elimden geldiğince duyurmaya çalışcam artık türkiyeyi temsilen :)
David_Beckham Türkiyenin gururu adamlar türk olduğunu biliyordur umarım görsünler türkün başına çuval geçirmeyi zuha :)
#11 tebrikler... :) gecen sene ayni teklif banada gelmisti, fakat ben bunun yeni bir konu acacak kadar yeterli bir neden olarak görmemistim.
ortansevin tebrikler ...ee tabi aslında normal o Chelsea formasını görünce cağırmamaları easa şaşırtıcı olurdu