ben bu arada aklıma gelen bir kişiyi daha yazıyom sağolasınız arkadaşlar ahmet kaya.
abi dünyada bu adam kadar şerefsiz bi insan daha yeryüzüne gelmemiştir. karaktersiz biri. o.. nun teki. yani bi insan bu kadar şerefsiz olur. ayrıca ona zamanında inanan doğulu ve güneydoğulu kardeşlerimize teessüf ediyorum. şimdi oğulları kızları kendi vatanlarına saldırıyor. :( bunların tek sorumlusu da odur. Sonunda geberdi gitti. (gebermedi diyen arkadaşlar, kendisini açıkça ifade edememek de bir tür ölümdür.) sinsi, çok sinsi bir insan...