KalkVeSavaş'a katılıyorum
En sevmediğim tiplerden biri 'ıııyyyyy arabesk türkü mü dinliyosooon kıroo' şeklinde konuşan insanlardır
Özellikle Türkü dinlerim diyince -ki ben dinlerim- gülenler vardır ya kıracan kafasını
Kardeş türkü bizim müziğimiz zaten eğer ki geçmişini inkar ediyosan buyur konuş
Benim yazlıktaki ve bu sitedeki çocukların çoğu ne yazık ki bu tiptedir
1-kaykay denen zımbırtıya biner
2-Birbirileriyle adamım bab dostum ve hey gaay falan diye konuşurlar iblisler
3-Çoğu rep hipap dinler
4-(Bu herkes için değil) Saçlarını uzatırlar,karizmatik olduklarını sanarlar
5-Amarika hayranı olurlar
6-Milliyetçiyim diyince gülerler
7-Çoğu kız başta onları beğenir çünkü çoğu gökan özen ve yabancı ne bulursa dinleyen mal tiplerdir bizim değerimiz sonra anlaşılır:)
8-Osmanlı insanlarına barbar kıro(!) gibi teşhisler koyarlar salaklar arasıra biz türk çocuğuyuz falan deselerde yapmacıktır
VE HEPSİ DE TÜRKİYE DE BİR SAVAŞ ÇIKSA AMARİKAYA VS KAÇACAK TİPLERDİR
Neyse her tür dinlerim nerdeyse türkü arabesk metal rock pop falan
Ama bi şu rep hipap falan nefret ederim
Umarım durumumuzu anlatabilmişimdir:)