Orjinal Mesajı Yazan: blueeda
arabeskçilere sinir oluyorum,yeni çıkan kendini sanatçı zanneden çömezlere sinir oluyorum,klibinde bedenini göstermekten başka bişe yapmayanlara sinir oluyorum(mesela gülşen!)...vs...daha çook var..
bende sana çok sinirlendim..
Ben arabesk ci değilim ama...
Arabesk popdan daha üstün bir müzik türüdür.ve seninde ne olduğun belli nickinden.blue..
Ben metal,rock severim ama pop arabeskten bin kat ucube bir müzik türüdür.
ve pop dinleyip,arabesk e ıyy diyen dinleyici türüde,hayatta nefret ettiğim birkaç tür insan arasındadır..var bi kaçtane daha tanıdığım..hepsini benzin döküp yakmak istiyorum.
adam pop gibi bir illet dinliyor,ve arabesk kötü diyor,evt arabesk kötü ama yüzde 90 ı..kaliteli olanlar var aralarda..ama onlarıda dinlemiyorum ama varlar..popda ise sıfır..aynı ritim,anasının karnından yeni çıkmış bebeleri oynatıyor pop,senin gibi çocuklar yetiştiriyor..arabesk bıd bıd yazıyorsunuz buraya. :scn_olma: