Adam gibi birkaç kişi dışında gerisi sanatçı değiller zaten. Hepsi birbirinden berbat, kendini sarkıcı zanneden, orasını burasını açıp meşhur olan, kişiliksiz adamların hepsinden nefret ediyorum. Edip Akbayram, Barış Manço ve bu tip kişilikli birkaç gerçek sanatçı dışında diğer yaratıkların hepsine gıcık oluyorum....Sanatçı denen kişi halka yol göstermeli, bir görüşü olmalı. Aptal aptal sürekli aşk şarkıları söylememeli, ülkenin sorunlarıyla, halkın dertleriyle uğraşmalı. Ama bunu yapan gerçek sanatçıları bu ülkenin insanı her zaman yerden yere vurdu. Helal olsun, oturup kendileri gibi o biçimleri dinlesinler...