yaw ben sevdiğim adamları saysam sevmediklerim ortaya çıkar sadece 4 şarkıcı severim gerisini hiç sevmem...
ama en gıcık olduklarım
1- Mustafa Sandal (Ne bilim abi içimden bir şeyler gıcık kaptırıyor. Hani derler ya yıldızımız uyuşmuyor :) )
2- Gökhan Özen (Bkz. Mustafa Sandal)
3- Müslüm Gürses (Bkz. Gökhan Özen)
4- Serdar Ortaç (Bkz. Müslüm Gürses)
5- Bülent Ersoy (Erkekken de sevmezdim. Erkekken belki tip vardı. Kadınken o da yok :) )
6- Nalan (Bkz. 5 hariç Hepsi)