dostum sen fenerli olduğan eminsin değil mi? Bu formaları nasıl bir Galatasaraylıymış gibi bu kadar uğraşarak ve de bu kadar muhteşem çizebiliryorsun. Şaştım walla...
Tek bir hatan var o kadar önemli değil ama 100. yıl formasında Gs logosundaki g harfinde bulunan yazıların bazıları sadece kırmızı olacak (şampiyonluklar) ama sen diyorsan ki bu kadar kırmızı daha iyi bizde o kırmızılar kadar şampiyon oluruz.