David_Beckham ooo weturkada bu formaları görebileceğiz iyi formalar süperde beyaz formadaki orjinallik logosu sarı çizginin yanına gelmiş onu düzeltirsen hepsi harika..
orkunbjk formalar müthiş. bence tek eksik kollardaki avea logosu küçük olmuş. gerçek formada koldaki avea logosu baya büyük. hatta bu yüzden eleştiri bile gelmişti...
Black God Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk formalar müthiş. bence tek eksik kollardaki avea logosu küçük olmuş. gerçek formada koldaki avea logosu baya büyük. hatta bu yüzden eleştiri bile gelmişti... :) bende eleştiri almıyım diye böle yaptım
Black God Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk black god sarı-siyah ve beyaz formada isim ve numaralar ne renk olacak? sarı formanın arkası kırmızı siyahın arkası sarı sarı kırmızınınki siyah beyazınki kırmızı kalecininki beyaz
NightWolf15 Helal olsun be işte budur ufak tefek hatalar olsada goz onune alınmayacak kadar kucuktur kolaydır duzeltilir temletaler de seninmiş walla helal olsun bravo saolasın cok tesekkurler
Old Fart Süper olmuş. Bilhassa Adidas'ın yeni Apollo template'i çok beğendim (beyaz forma). Eline sağlık! :applause:
David_Beckham Fb forması ile dizaynı aynı sAnırım gs kaleci formasının ?Bu arada tsl de bulunacak demi formalar
Black God Orjinal Mesajı Yazan: David_Beckham BlackGod lütfen soruma yanıt verirmisin tsl de bulunabilir ama belkide ekpaket yaparız bilemiyorum