cok başarılı tebrikler yalnız şu orjinallik logoları olmasa daha mantıklı olur gecen bi arkadaşlada aynı olayı konuşmuştuk ve mantıklı olan o logoların görünmemesi bencede öle olmalı cünkü onlar formanın şort içene gelen kısmında kalıyor ve forma şortun üstüne cıkmaz ise görünmesi olanaksız ee oyundada forma şortun üstüne cıkmıor :)
ama gercekten cok güzel sadece işini iyi yaptığın için bi tavsiye gercekte nasıl ise öle olmalı bence: