ya dün gece sürekli denedim ama bir kişiye dahi baglanamadım. hep unable connect diyor firewall kaspersky hepsi kapalı. frankly'nin verdigi 1.1 pes4 exe sini de attım pes4 dizinine modemle alakasaı olabilirmi modemim e-con bi online oynayamadık. bişey eksik muhakkak ama.
Levi@than kardeş , sanırım modemin firewall unu kapatman lazım. aynı sorun bende de vardı. dmz yi kapattım çözüldü. güvenli bi yöntem deil ama , başka türlü oynayamadım. e-con larda dmz nası kapatılıyo bilmiyorum ama aşağıdaki linklere bi bak belki işe yarar bişeyler bulursun.
http://forum.donanimhaber.com/m_1012655/tm.htm
olmazsa bi de şu adrese bak. burda hemen hemen bütün modemlerin ayarları var.
http://www.portforward.com/routers.htm