Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem
frankly bende hosta baglanıor ama 'waiting' den sonra 'unable to cont.' yazıo.. ne yapmalıyım?
Karşı tarafta firewall ın aktif olması bağlantıyı engeller.Ya da sendeki sıkı bir firewall programı bunu engellemiş olabilir.YAni sorunun tamamen firewalldan kaynaklanıyor.Sende aktif ise kapat.
Bu mesajı vermesinin 2.nedenide versiyon uyumsuzluğudur.Eğer sen benim verdiğim programka hosta bağlanmaya çalışmışsan sorun yok.Yani sende versiyon uyuşmazlığı yok.Olsaydı zaten oyunu hiç açmazdı.
Senin tek sorrunun firewall dostum sende kapalı ise başka biriyle dene