sulo61gun Arkadaşlar bir tülü oynayamadım.bir yardım edin lütfen herşeyi yapıyorum ip yi faln gösteriyor ok liyorum ama disconnect to from opponent hatası veriyor .portları falan mı açmak lazım.bendeki version dvd ve yamasız.
frankly Orjinal Mesajı Yazan: sulo61gun Arkadaşlar bir tülü oynayamadım.bir yardım edin lütfen herşeyi yapıyorum ip yi faln gösteriyor ok liyorum ama disconnect to from opponent hatası veriyor .portları falan mı açmak lazım.bendeki version dvd ve yamasız. PES4">http://www.celeborn.pwp.blueyonder.co.uk/pes4_pc_patch_1_10.exe>PES4PATCH 1.10 TIKLA VE İNDİR Bunu yükle öyle dene
sulo61gun olmuyor. senin verdiğin pach 1.10 5.5 mb .Ben bir tane daha buldum 1.10 uk diyor 9.5 mb bunlar farklı mı.İndirsem mi?Ben deki pes dvd versiyon sanırım .Uydudan tek rar olarak inmiştiç
sulo61gun sürekli disconnect from oppenent hatası veriyor.now loading yazısı yazdıktan sonra..Nerede sorun var?
sulo61gun diğer büyük yamayı yükledim sorun çözüldü.Ama hep clint oynuyorum host nasıl oynayacam .Client oynadığım için joypad ayarları değişiyor.
frankly Orjinal Mesajı Yazan: sulo61gun olmuyor. senin verdiğin pach 1.10 5.5 mb .Ben bir tane daha buldum 1.10 uk diyor 9.5 mb bunlar farklı mı.İndirsem mi?Ben deki pes dvd versiyon sanırım .Uydudan tek rar olarak inmiştiç Orjinal Mesajı Yazan: sulo61gun sürekli disconnect from oppenent hatası veriyor.now loading yazısı yazdıktan sonra..Nerede sorun var? Benim daha önce verdiğim (Önceki sayfalardan birinde) verdiğim 1.10 crack vardı onu yükle crackla sonra bu patchi yükle eğer hala sorun varsa sanırım port açman veya firewallını kapamak zorunda kalırsın..
frankly Orjinal Mesajı Yazan: sulo61gun diğer büyük yamayı yükledim sorun çözüldü.Ama hep clint oynuyorum host nasıl oynayacam .Client oynadığım için joypad ayarları değişiyor. host olman için yapman gerekenleri anlatıyorum pes4online.exe yi aç.Bağlan.Solda join game in yanında host game var ona tıkla.Sonra birinin sana join game demesini bekle biri dedikten sonra Launch game çıkar Launch game e tıkla.Sonra hemen pes4 açılır.Online menüsünden host a gir daha sonra oyunun ayarlarını yap ve ok de.ve bekle
frankly Orjinal Mesajı Yazan: heliotrope ya bu crack dediğiniz şey zipli inmiyo yardım crackı yapamıyorum aykut_kaymak@msn.com dostum o winrarlı onun için winrar yüklemen lazım WinRAR">http://files10.rarlab.com/rar/wrar342tr.exe>WinRAR3.42 Türkçe yi YÜKLEMEK İÇİN TIKLA bunu yüklersen cracklama işini yaparsın..
CrimE Ben oynayamadım nasıl oluyo anlatırmısınız host client falan çıkıyo naapıcam.Hosta giriyorum bi saat bekliyorum bi şey olmuyo...
03Gs1905 256-256 oynanamaz mimkin değil biz de HellscreaM ile denedik.Host olan rahat client olan adam bile atamıyor...Ha birde Celebronn@hotmail.com adresi programın yapımcısının adresi isteklerinizi ona burdan ulaştırın...
frankly Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Ben oynayamadım nasıl oluyo anlatırmısınız host client falan çıkıyo naapıcam.Hosta giriyorum bi saat bekliyorum bi şey olmuyo... dostum bir önceki sayfalara bak baştan itibaren
frankly Orjinal Mesajı Yazan: stavros valla biz biraz şanslıydık heralde oynadık çünkü fakat ilk yarı sonunda beni oyundan attı kim attı? Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 bana meydan okuyan yokmu dostum bağlantın sağlamsa alim hesabını :D