Orjinal Mesajı Yazan: utkufatma
Forumda dikkatini çekmedi galiba o seyirciler yargılandı ve cezalandırıldı. Ayrıca Big Ben ligin en centilmen oyuncularından biridir son 3-4 yıldır özellikle. Bununla ilgili bir lakabı daha vardı hatta ama şimdi hatırlayamadım(centilmen olmasıyla ilgili). O an sinirlerine hakim olamamıştı bunda yanlış hatırlamıyorsam kardeşinin ölmesinin etkisi vardı. O ara adamın ailevi sorunları vardı. Ayrıca yaptığı hareket çok da abartı değildi sonuçta şeker gibi adam olan shaq bile bir kaç sene önce kim olduğunu hatırlayamadığım birine yumrukla girmişti(allah korusun.)
o seyirciler yargilandilar da ne cikti ortaya koca bir hic
benim icin önemli olan indiana'in bu kadar vefasizca işinin bitirilmesiydi....
resmen butun bi yilini indania'in harcadilr...senin kafana bira atsalar,hamburger atsalar emin ol sende ayni tepkiyi verir dalardin .
Ben Wallace'a gelince Shaq ile onu karşilaştirmak mumkun bile olmaz.Rodman bile apayri insanlar..her an bir hir cikarabilcek nitelikte biri..
yani ben superstar die her mac 30 sayi ortalamsinda oynuyor die Nowitzki Ve Duncan'i sevmek mi zorundayim anlamiyorum...
Kaan abi ve Murat abi'in onlarla konusma olayi war..ama benim orda her maca detroitte yasayan bir kuzenim varki bw 'in nasil biri oldunu anlatti bana o macta da o yumrugu atmicakti zaten ron artest'in bi tepkisi bile olmadi kendini köşeye atti , ondan sonra da o salak biracilar ickili ickili küfürler savurup bira attilar kafalarina..detroit die mi bunu yapiyorlar..en az 3,4 mac o saha kapanabilirdi sadece 7 mac felan ceza aldilar..olan Ron Artest ve Jermaine oneal'a oldu..R.Miller olmasa su an charlotte gibi bir takim olurlardi.
oyun tarzlari hosuma gitmiyor..kisiliklerine bir lafim yok cok sessiz iyi biri
ama tabi en bayildigim adamlar da iverson ,oneal hep girgir şamata
ray allen r.lewis de ole garnett de ole.
ama oyun yapilari felan hosuma gitmio .icime sinmio.